poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Promocje bukmacherskie - 100 PLN od Bwin


Promocje bukmacherskie - 100 PLN od Bwin




Zapisz się do Bwin i wpłać 200 zł - akcpetowane są Przelewy24 i karta Mbanku

Bonus otrzymasz automatycznie i na koncie pojawi Ci się 300 zł

Grasz i wykonujesz obrót, wpłacona kwota musi być obrócona co najmniej 1 raz (200 zl) natomiast bonus 3 razy (300 zl) razem 500 zl obrotu.Masz na to 2 miesiące

Zlecasz wypłatę wygranej np na konto Mbanku .

Prawdopodobnie przy pierwszej wypłacie zostaniesz poproszony o skan dowodu i karty kredytowej .Wypłata wygranej dotrze w ciągu 3-5 dni.

Bukmacher często daje bonusy od wpłaty +20 zł za wpłatę 40 zł lub 40 zł za wpłatę 40 zł.

Bukmacher ma super tradycje dawania bonusów również na urodziny graczy i inne okazje.

Za grę naliczane są punkty warto je uruchomić . Te punkty można wymienić na kasę do gry, nagrody lub udział np. w loteriach.

Bonusy są naliczane automatycznie i szeroka oferta a więc jak dla mnie jeden z lepszych bukmacherów a gram u wielu.

Bukmacher nie robi problemu jeśli np Twoj brat też chce zagrac na bonusa czy tez grac z tego samego kompa.

1 komentarz:

Daniel Pawski pisze...

Jest wiele promocji bukmacherskich i tak naprawdę zależy tylko od nas czy z nich skorzystamy. Ja zazwyczaj lubię grać u buka https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie ale chyba jeszcze nie miałem okazji aby korzystać z promocji. Mi pasuje już to, że mam w tym systemie bardzo wysokie kursy na moje mecze.